czwartek, 9 lipca 2015

Technika podwójnego embossingu - foto tutorial


Witajcie!
Dziś pragnę Wam przybliżyć technikę 
podwójnego embossingu, którą opisałam szczegółowo 

Technika przyda Wam się do przeróżnych form 
scrapbookingowych, moje prace to tylko przykład.

Najogólniej mówiąc polega ona na zastosowaniu 
najpierw embossingu za pomocą folderu, 
a następnie embossingu na gorąco 
z użyciem pudrów i mgiełek Lindy's Stamp Gang.

Zapraszam na bloga LINDY'S STAMP GANG
gdzie krok po kroku pokażę Wam, 
jak stworzyłam te magiczne tła :) 



Do stworzenia moich przykładów
wykorzystałam mgiełki i pudry z lipcowej palety






2 komentarze :

  1. Love it! Good job! Wonderful inspiration!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poddałam się. Nie nadążam za Twoimi pracami. Pozostało mi tylko podziwianie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)